« 更新情報 | Main | 更新情報 »

訂正情報

SpainのAlbertからチェックが入りました。

I've visited your page and found an small mistake on Portugal page. In portuguese language Orange = Laranja, in spanish = Naranja. Well, the Fanta cap Naranja is not from Portugal,it's from Spain.

よく見ればSevillaって書いてありました。鵜呑みにしてよく調べなかった私があーーー悪かった。それにしても恐るべし、ポルトガルのBrunoさん(笑)。
他のunknown capsもチェックしてくれへんかな、アルバートさん。
そうそう、ファンタのオレンジキャップはすでにスペインのページに掲載してあったキャップと同じ物だったので削除して掲載個数を1個減らしました。

|

« 更新情報 | Main | 更新情報 »

更新情報(ペットボトルキャップ)」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/4294/254593

Listed below are links to weblogs that reference 訂正情報:

« 更新情報 | Main | 更新情報 »